ادکلن مردانه Lacoste Essential

ساخت وبلاگ

ادکلن Lacoste Essential مردانه (لاکوست)

قیمت: 45000 تومان

نام محصول: ادکلن Lacoste Essential مردانه

حجم: ۱۲۵ ml

نام کارخانه: کمپانی لاکوست

ساخت کشور: اورجینالUK

قیمت: 45000 تومان

توجه: ما برای شما کالای اصلی ارسال خواهیم کرد. تمامی ادکلن های Lacoste ساخت کشور UK بوده و عبارت Made in UK بر روی آنها حک شده است. تمامی ادکلن ها در جعبه اورجینال آنها بوده و دارای شماره سریال (بارکد) بر روی جعبه میباشد و بسته بندی آنها به هیچ عنوان باز شده نمی باشند.

قیمت: 45000 تومان

معرفی مارک (لاگوست)lacoste
کمپانی لاگوست یکی از کمپانی های بزرگ و معتبر و قدیمی در جهان می باشد . فعالیت این کمپانی در زمینه های عطر و ادکلن و پوشاک آقایان و خانم ها و کفش و محصولات چرمی می باشد . محصولات این شرکت بسیار با کیفیت و پرفروش و پرطرفدار در سطح جهان می باشد . در کشور ما هم بسیاری از محصولات این کمپانی مانند کفش و پوشاک و ادکلن عرضه می شود . این کمپانی قدیمی در سال ۱۹۳۳ میلادی اغاز بکار کرده است . ادکلن های این کمپانی به خوشبویی و درجه ۱ بودن در بازار اروپا معروف می باشد . این کمپانی اسپانسر بسیاری از مسابقات ورزشی در جهان بوده که معروفترین آنها مسابقات دیویس کاپ تنیس بوده است .

ادکلن lacoste essential یکی از ادکلن های معروف کمپانی لاکوست و جهان میباشد که همواره مورد توجه افراد معروف و سوپر استارهای بزرگ دنیا بوده است.

این ادکلن دارای رایحه خنک و ملایم با عطر جنگلی می باشد که بسیار خوشایند است.

قیمت: 45000 تومان

ترکیبات این ادکلن:

رایحه اولیه: کاسیا ، ترنج ، نارنگی

رایحه میانی: فلفل ، رز

رایحه اصلی: چوب صندل ، پچولی

توجه کنید ادکلن که ما برای شما ارسال میکنیم دارای آرم و نوشته کاملا برجسته و حک شده روی شیشه آن میباشد.

لاکوست همواره مورد توجه اکثر افراد معروف جهان بوده و در کشور ما نیز به عنوان یک برند کاملا شناخته شده و جا افتاده است. ادکلن های این کمپانی به خوشبویی و درجه ۱ بودن در بازار اروپا معروف می باشد. اگر شما هم به دنبال ادکلنی خاص هستید حتما از ادکلن لاکوست استفاده نمایید.

ادکلن لاگوست بهترین انتخاب برای افراد خوش سلیقه و خوش تیپ. برای شما

قیمت: 45000 تومان


قیمت : 45,000  تومان
خرید پستی
فروشگاه عطر و ادکلن نسیما ...
ما را در سایت فروشگاه عطر و ادکلن نسیما دنبال می کنید

برچسب : فروش پستی اینترنتی ادکلن مردانه Lacoste Essential ,خرید پستی ادکلن مردانه Lacoste Essential ,فروش آنلاین ادکلن مردانه Lacoste Essential ,فروش ادکلن مردانه Lacoste Essential ,عرضه کننده ادکلن مردانه Lacoste Essential ,فروشگاه ادکلن مردانه Lacoste Essential ,سفارش خرید ادکلن مردانه Lacoste Essential ,سفارش ادکلن مردانه Lacoste Essential ,قیمت, ادکلن مردانه Lacoste Essential ,ادکلن مردانه Lacoste Essential ,خرید ادکلن مردانه Lacoste Essential ,سایت خرید ادکلن مردانه Lacoste Essential , نویسنده : یاسر nsimaatr بازدید : 521 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت: 20:39